Impresii din România

Am revăzut Sibiul de curând. Fosta Capitală Culturală Europeană din 2007 este şi acum impunătoare.Tot oraşul are un suflu medieval. Centrul cu clădiri...
Am vizitat biserica mediavală tip cetate de la Prejmer şi trebuie să vă împărtăşesc impresiile cât sunt încă proaspete! N-am avut idee că avem aşa mi...
Fiind în trecere prin Braşov am fost curioasă să vizitez AQUA PARC pentru că am citit despre acest paradis acvatic. Este super, într-adevăr un loc ci...
Citesc mereu relatări despre atracţiile turistice din lumea mare şi unii dintre noi nici nu ştiu câte minunăţii sunt şi aici la noi! Am avut nişte tr...
Fiind cu treburi la Sighişoara, am profitat de vremea excelentă care se prevedea şi mi-am luat o vacanţă de câteva zile pentru a mă duce la Sovata. S...
Oameni extraordinari, liniste, conditii super si pretul ridicol
Am stat doar o noapte la acest hotel şi m-am simţit minunat. Locaţia este foarte bună, aproape de Casa Presei Libere, aproape de aeroportul Otopeni (c...
Anul ăsta am vrut neapărat să-mi petrec vacanţa în vârf de munte şi să mai schiez, aşa am ales Băile Harghita. Este o locaţie mai necunoscută (este ch...
In aceasta pensiune din Horezu Valcea te simti foarte bine deoarece este situata intr-o zona linistita unde poti sa te relaxezi. In curtea mare poti s...
Am plecat sâmbăta dimineaţă puţin descurajaţi de prognoza meteo (frig şi ceaţă)spre barajul de la Zetea, pe drum vremea s-a îmbunătăţit soare, cer alb...