Impresii din Viena

Cartierul Muzeelor ( Museul Quartier) este un ansamblu remarcabil de muzee, cafenele, restaurante şi baruri în interiorul unui fost aşezământ imperial...
Am fost în februarie la Viena şi am avut ocazia să fac câteva poze despre această catedrală medievală fascinantă, aflată chiar în centrul Vienei. C...
Clădirea este o construcţie interesantă, cu faţada vopsită în nuanţe de albastru, galben, roşu şi alb, cu ferestre neregulate, cupole sub formă de cea...
imi doresc sa petrec sarbatorile impreuna cu iubitul meu in frumoasa si romantica viena
Ajunsi la Vienna, am luat autobuzul de la aeroport pana la Schwedenplatz (calatoria a durat aprox. 20 de minute). De aici am mers 5-7 minute pe jos pa...
Locatia este extraordinara. In centrul istoric al Vienei, la un pas de Hofburg, Stephansdom si Kaerntnerstrasse. Statia de metrou U3 este chiar in fat...
Hotel de 4 stele, dar nu ii acorzi mai mult de 2. In afara de receptia modern amenajata, restul este catastrofa. Am ajuns la hotel pe la ora 12 si nu ...
Am stat doua nopti (un weekend) la hotelul Capricorno cand am fost la Viena anul trecut. Mi s-a parut foarte avantajos ca pret, tinand cont de ceea ce...
Am fost la Viena şi am vizitat unul dintre cele mai populare obiective turistice ale capitalei austriece: Palatul Schonbrunn. În traducere Schonbrunn ...
Este o pensiune de 2-3 stele mai degraba, fata de clasificarea oficiala de 4 stele, aflata la etajul 2 si 3 al unei cladiri de pe Ringstrasse. Sungrul...