Ha Noi orasul motoretelor :D

5 (1 vot)
Nota:
Votează:
Trebuie să fii logat pentru a vota

Am ajuns in Hanoi, din cauza intarzierii zborului , in jurul orei 12 PM ,de la aeroport n am stiut ca putem lua un microbuz cate costa de 3 ori mai putin decat taxiul asa ca am mers cu taxi . La un moment dat am intrat pe niste stradute pe care am crezut ca taximetristul ne baga cu intentii criminale dar apoi am vazut ca strazile sunt la fel in tot Ha Noi ,adica dupa 11 noaptea pustii si un pic sinistre Ajunsi la hotel ,nemancati ,am avut norocul sa mai gasim in apropiere de hotel un local unde se vindea supa ,NUMAI SUPA , bucurosi sa mancam ceva ORICE am luat cate o supa si am mers la somn . In Hanoi ne-am plimbat un pic ziua ,este un oras aglomerat dar frumos. Uimitor este ca in centru strazile sunt piete(un fel de) dar fiecare strada are un specific ,exista strada cu jucarii ,cu haine ,cu ate nasturi etc de cusut,cu ventilatoare ,cu electrinice etc :).In centru este un parc in jurul unui lac ,este foarte frumos sa te plimbi pe acolo ,am fost si la teatru de papusi pe apa,singurul lucru care mi a placut a fost muzica live a orchestrei SUPERB. in rest in HaNoi sunt multe de vizitat dar noi n am fost prea curiosi si de rstul De pagoda intr un pilon sau alte alea .