Impresii din Austria

pai...a fost super super fain....chiar marfa :P
Ajunsi la Vienna, am luat autobuzul de la aeroport pana la Schwedenplatz (calatoria a durat aprox. 20 de minute). De aici am mers 5-7 minute pe jos pa...
Hotel Palace este locatia ideala pentru un sejur la ski sau de relaxare in Austria. Hotelul este situat in statiunea Bad Hofgastein, zona cu peste 200...
Ne-am petrecut 4 zile de miere in acest hotel in vara aceasta si ne-am simtit foarte bine. Este un loc potrivit pentru toate varstele, si in special p...
Locatia este extraordinara. In centrul istoric al Vienei, la un pas de Hofburg, Stephansdom si Kaerntnerstrasse. Statia de metrou U3 este chiar in fat...
Cand am ajuns la Universitatea Mozart se intuneca deja. In parcul de langa Universitate se adunase deja formatia si incepea concertul.
Hotel de 4 stele, dar nu ii acorzi mai mult de 2. In afara de receptia modern amenajata, restul este catastrofa. Am ajuns la hotel pe la ora 12 si nu ...
Am stat doua nopti (un weekend) la hotelul Capricorno cand am fost la Viena anul trecut. Mi s-a parut foarte avantajos ca pret, tinand cont de ceea ce...
Am fost la Viena şi am vizitat unul dintre cele mai populare obiective turistice ale capitalei austriece: Palatul Schonbrunn. În traducere Schonbrunn ...
Este o pensiune de 2-3 stele mai degraba, fata de clasificarea oficiala de 4 stele, aflata la etajul 2 si 3 al unei cladiri de pe Ringstrasse. Sungrul...