Muntii Buzau -un loc prea putin cunoscut

5 (1 vot)
Nota:
Votează:
Trebuie să fii logat pentru a vota

Muntii Buzaului – un loc prea putin cunoscut. Este pacat. Am aflat ca Muntii Buzaului sunt denumiti si Athosul romanesc, datorita concentratiei de schituri rupestre..Ma gandesc ca ar trebui promovati mai mult..
In calatoria din Muntii Buzaului, care trebuie sa recunosc, m-a solicitat fizic, am descoperit lucruri uimitoare.
In primul rand, nu ai cum sa ajungi aici fara un ghid avizat, un cunoscator al acestor locuri.
Asa cum mai spuneam, am descoperit niste programe interesante pe www.locuridetaina.ro, printre care si acest program din Muntii Buzaului.De fapt, conceptul proiectului mi s-a parut interesant si nu am mai auzit sa se faca asa in Romania.
Imi place sa alternez calatoriile in strainatate cu cele din Romania. Am vazut aproape toata tara, dar aceasta zona mi-a scapat pana acum  Poate ca nu era momentul.
Excursia in Muntii Buzaului a avut de toate – miscare..am urcam si am coborat dealuri, am mers prin padure, am atins varfuri de munti..Varful Turtudui..de unde panorama asupra curburii Carpatilor este ametitoare..
Am vizitat locuri deosebite si cu povesti uimitoare, povestite cu o maiestrie de ghidul nostru pasionat de tot ce inseamna aceste locuri – Diana Gavrila.
La fel ca si in Muntii Orastiei, ce mi-a placut foarte mult a fost armonia grupului. Am legat prietenii, am intalnit oameni deosebiti, ne-am simtit bine.
Nu in ultimul rand..am vizitat Trovantii de la Ulmetu..am crezut ca sunt pe o alta planeta...pe munte am gasit nisip, scoici, corali.....se zice ca aici candva a fost mare..A fost o experienta interesanta..toate acele pietre si formele lor...parca extraterestre
Va recomand cu caldura aceasta experienta.