O vacanta minunata

5 (2 voturi)
Nota:
Votează:
Trebuie să fii logat pentru a vota

Am petrecut o saptamana minunata in Austria, 2 zile si Salzburg si 5 zile la Fuschl am See. Am zburat la Viena, de unde am luat apoi trenul spre Salzburg. O experienta nu foarte placuta datorita lucrarilor la liniile ferate (se intampla si la ei!), trenurile erau foarte aglomerate si aveau intarzieri mari. La Salzburg insa total s-a schimbat in bine. Oameni amabili, mancare buna si spatii verzi peste tot. Am vizitat palatul Mirabell, apoi ne-am relaxat in gradinile acestuia, unde am asistat si la un concert in aer liber. Ne-am plimbat pe stradutele elegente din centrul Salzburgului, am vizitat casa natala a lui Mozart si Domul si am savurat renumitul strudel cu mere la una din numeroasele cafenele din oras. Imi pare rau ca nu am ajuns si la castelul Hohensalzburg, dar poate data viitoare.
Dupa 2 zile am luat autobuzul spre Fuschl am See, la 20 de km de Salzburg, unde timp de 5 zile ne-am odihnit si relaxat. Am stat la paja la piscina hotelului, ne-am plimbat cu barca pe lac si am facut cateva drumetii prin imprejurimi. Nu este o statiune recomandata celor care cauta distractii, dar daca vrei cateva zile de relaxare, este locul ideal. Si noi exact asta ne doream!